החברה הממשלתית להגנות ים המלח בע״מ

החברה הממשלתית להגנות ים המלח בע״מ

דרושים

 

 
ליחידת הרכש וההתקשרויות של החברה דרוש/ה ממונה רכש והתקשרויות, למשרה זמנית, בכפיפות למ"מ ראש תחום רכש והתקשרויות. התפקיד כולל סיוע בהליכי התקשרות לרבות כתיבה, עריכה וניסוח (ניסוח הזמנות להציע הצעות, עריכת הסכמים, הזמנות ומטלות); ריכוז פעילות ועדת המכרזים לרבות הכנת חומר רקע, כתיבת פרוטוקולים, הפצת החלטות וישומן; ניהול מאגר ספקים; ניהול מעקב אחר חידוש הסכמים, ביטוחים וערבויות; סיוע מקצועי בהכנת מכרזים; אחריות על הממשק האינטרנטי של פעילות היחידה ועדכונו השוטף; תפעול של מערכת מחשב ייעודית;  סיוע בפרסום מכרזים והליכים תחרותיים  בעיתונות ובאינטרנט בהתאם לתקנות חובת מכרזים. סיוע בניהול הקשר עם מציעים, קבלת פניות הבהרה וטיפול בריכוז מתן מענה אליהן. עבודה בממשקים פנים וחוץ אירגוניים. ביצוע כלל הפעילות המנהלתית של היחידה בתחום הרכש והתקשרויות (לרבות תיוקים ותזכורות); סיוע בטיפול ומעקב אחר ערבויות וביטוחים.
כל פעולה נדרשת נוספת.    
מובהר כי התפקיד אינו תפקיד ניהולי.
מובהר כי התפקיד הינו לתקופה זמנית להחלפה לחופשת לידה.

 

דרישות סף:         
•    תואר אקדמי;
•    ניסיון מקצועי רלוונטי של שנה לפחות;
•    ניסיון של שנה לפחות בתפקיד מנהלתי שכלל עיסוק תכוף עם מסמכים;
דרישות נוספות שיהוו יתרון:
•    יתרון לבעלי תואר משפטי (מודגש כי התפקיד אינו תפקיד משפטי);
•    יתרון לבעלי ידע בסיסי בדיני ותקנות המכרזים;
•    יתרון לניסיון רלוונטי בעריכת מסמכים משפטיים;
•    יכולת ניסוח של מסמכי התקשרות;
•    רמה גבוהה של דייקנות ותשומת לב לפרטים;
•    רמת התנסחות גבוהה בעברית (בע"פ ובכתב);
•    שליטה מלאה ב WORD ו- EXCEL ברמת טבלאות ונוסחאות פשוטות;
•    יכולת ארגון גבוהה; 
•    תודעת שרות גבוהה;
•    יכולת ביצוע גבוהה של מספר רב של מטלות במקביל; 
•    נכונות לעבודה בלחץ, בלוחות זמנים תובעניים;

 

מקום העבודה: ירושלים
היקף המשרה: משרה מלאה
קו"ח ותעודות השכלה יש לשלוח לכתובת המייל  adam4@adam-milo.co.il בציון מס' משרה 12220 בכותרת המייל.
יש לשים לב – כדי שההודעה תגיע ליעדה, אין להוסיף שום מלל נוסף בכותרת המייל פרט למספר עצמו.